2010. augusztus 28., szombat

Szerelem...

Hát hol is kezdjem... Már vagy 1 hónapja járok azzal az illtővel akit egy éves ismerek de most járok vele negyedszerre... szerintetek normális?? xDD na m1.. nem is ez a lényeg... hanem az, hogy az illetővel tavaj nyár közepén összejöttem jártunk kemény 2 napot... akk az volt h még enm voltam készen egy újabb kapcsolatra szóval nem bírtam sokáig.. aztán egy kis idő után szóval nyár végén összejöttünk és jártunk 3 hónapot szóval november végén szakítottunk. Igen ahogy gondolod... kivoltam akadva, hogy mért?? Mert pont ő akiről nem gondoltam volna megcsalt egy bűn ronda csajjal... most nem azért tudom én se vagyok tökéletes de istenem... azért a csaj nagyon ott van, megérteném ha egy bombázóért hagyott volna el, de nézzünk már tükörbe emberek!!! Szóval igen, megcsalt kivoltam hónapokon keresztűl sírtam utánna és egy idő után rájöttem h érte nincs értelme hiszen megcsalt, szóval minden kapcsolatot megszüntettem vele és egy idő után már olyan volt mintha nem is létezett volna... idő közbe összejöttem egy sráccal akivel 2 hetet jártam, hogy mért gondoltam meg magam a kapcsolatról?? Hát azért mert megismertem egy Tárnoki srácot. Beleestem, de nem azért... ki nem tud abba a srácba bele zúgni hiszen full úgy nézet ki mint Robert Pattinson!! Szóval a szerelem nagy volt de nem viszonozták... ez is egy nagyon hosszú történet de valahogy nem szeretnék belemerülni... amikor 4 hónapja ismertem a srácot közölte h van barátnője de tudjátok mi volt benne a polyén?? h 3 hónapja járt akk a csajjal.. szerintetek?? na ez a nagy pofára esés.. hát gondolhatjátok minden kapcsolatot megszakítottam vele. persze ő nem tudta h szeretem de jobb is volt ez így.. :S Utánna nagyon sok fiúval megismerkedtem... szóval egy idő után sok fiú barátom lett... És visszatérve arra a srácra aki megcsalt ... sokat járkáltam pékhez és az idei nyár elején mindig összefutottam vele.. (persze még jár azzal a rondasággal.. xDDD) És úgy gondoltam hát jó mért ne kezdjünk el megint haverkodni... felvettem msn-re és tök sokat beszéltünk... sok volt a közös emlék szóval nosztalgiázás is volt. :D elvoltunk és egy idő után már mind ketten kicsit elkezdtünk a másikkal flörtölgetni hát most mért ne?? :D csak az volt a baj h volt barátnője... na m1 nem is az volt a lényege. Hanem az h meggondolta magát és rájött h én kellek neki hát persze mint mindig.. :P és akk szakított a barátnőjével 8 hónap után. aztán összejöttünk kemény másfél napot jártunk és szakított velem és összejött megint a csajjal... de utánna a lánnyal megint szakított az volt az indok h szakított h megint én rontottam el mindent... hát nem így volt hanem elv azért szakítot h összejöjjön megint a csajjal és szivatta 1 naipg h a csaj magasrol essen le xal h neki is xar legyen a szakítás... nah m1.. utánna a srác bocsánatot kért tőlem én meg nem bocsájtottam meg rögtön hát mit gondol ez?? :P azthiszi megkaphat rögtön?? Haggyuk máár :DxDD aztán húztam 2-3 napig... és végül összejöttem vele hát mért is ne?? szerettem :) És már vagy 1 hónapja járunk, de van egy bökkenő... az ex-e nem haggya békénmindig üzenget neki h mennyire szereti és elegem wan belölle és attl félek h megint ott fog hagyni érte... Mert oké aztmondja h értem nem érné meg ... de basszus már 2x is megtette h otthagyott érte... akk meg ilyenkor mit gondoljon az ember? :s xal most itt tartunk... kiváncsi leszek mi lesz a vége... :S Szurkoljatok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése